Miért válassza a Granpol Kft.-t takarítási feladatok ellátásra?
Az alábbiakban bemutatjuk azokat a legfontosabb ismérveket, melyek alátámasztják kompetenciánkat nagy kiterjedésű, és összetett takarítási feladatok megoldására.
1. Szakértő, gyakorlott vezetőket alkalmazunk
Cégünket jelentős tapasztalattal és az elvárásoknak megfelelő képesítéssel rendelkező vezetők irányítják. A Granpol Kft. -nél a takarítási üzletág munkáját közvetlenül a szervezet élén álló üzletágvezető irányítja. A takarítói szervezet munkáját 30 fős takarítói létszám felett az objektumba beosztott területi vezető irányítja.
2. Válogatott, megbízható munktársakkal dolgozunk
A Granpol Kft. eredményes munkájának, jó teljesítményének legfontosabb feltétele a képzett, szorgalmas, motivált, szakértő, és gyakorlott takarító személyzet alkalmazása. Ezt megfelelő kiválasztással, folyamatos képzéssel, motivációval biztosítjuk. Felvételt követően, a munka megkezdése előtt minden dolgozót alapképzésben részesítünk, csak ezt követően kezdhetik meg a munkát.
3. Szervezettség és rend az alapelvünk
Minden munkafolyamatot részletesen kidolgozott lépésekből építünk fel. A takarítók épületre, helyiségre lebontott napi takarítási ütemtervet kapnak, melyben részletesen leírjuk az elvégzendő feladataikat, és a takarítás időbeosztását. Gazdasági társaságunk a munkafolyamatok kifogástalan minőségének biztosítása céljából technológiai utasításokat alkalmaz. A technológiai utasítások műveletszinten szabályozzák az egyes munkafolyamatokat.
4. Elégedett takarítói csapatot szervezünk
A takarításban résztvevő állandó munkatársainkat főállású betanított takarítóként határozatlan idejű munkaszerződéssel foglalkoztatjuk. A dolgozók alkalmazása során teljes egészében betartjuk a törvényes foglalkoztatás feltételeit.
5. Korszerű eszközökkel dolgozunk
A Granpol Kft. korszerű, hatékony eszközöket alkalmaz a különféle takarítási feladatok elvégzéséhez és kiemelt figyelmet fordítunk a környezetvédelemre. A felhasznált takarító gépek, takarító eszközök, és vegyszerek, valamint a szolgáltatás támogatását biztosító egyéb eszközök bemutatását az ügyfeleink az árajánlatban minden esetben megkapják.
6. Folyamatos ellenőrzést és értékelést végzünk
A teljesítést rendszeresen és véletlenszerűen is, több szintűen ellenőrizzük, kidolgozott és bevált rendszer alapján. A munka minőségét minőségirányítási rendszerünk dokumentációjában rögzített ellenőrzési rendszer alkalmazásával biztosítjuk.
7. Ápoljuk ügyfélkapcsoltainkat
A megrendelőink elégedettségét és igényeinek változását az ellenőrzések alkalmával és folyamatos kapcsolattartással figyeljük. Szükség esetén azonnali változtatásokat kezdeményezünk. A Granpol Kft. biztosítja a felelős vezetővel való gyors kapcsolatba lépést, aki képes hatékonyan meghozni a döntéseket.
8. Környezetbarát takarításra törekszünk
Munkánk során mi is megvizsgáljuk, hogy megbízónk területén milyen lehetőségek vannak a környezetbarát takarítás bevezetésére, valamint ezzel együtt megvizsgáljuk, hogy az esetleges áttérésnek milyen kedvező költségcsökkentő hatásai lehetnek. Tegyük együtt környezettudatosabbá munkahelyét! Csatlakozzon Ön is a legmodernebb vállalkozások egyik jövőformáló szemléletéhez!
Ha hozzánk hasonlóan Ön is elkötelezett a környezetvédelem iránt, kérje a Granpol Kft.-től munkahelyének rendszeres takarítását a környezetbarát szolgáltatás Ökocímke minősítésnek megfelelő feltétlek szerint. 3 takarítási helyszínünk már elnyerte az Ökocímke minősítést! További információ a védjegy minősítésről
9. Garanciát vállalunk
Alkalmazottaink által okozott vagyoni és nem vagyoni károkért teljes körű felelősséget vállalunk.
10. Védjük Megrendelőink érdekeit
Kiemelt figyelmet fordítunk a Megrendelőnk érdekeinek védelmére a vagyonbiztonság, és a titokvédelem területén. A takarítás során alkalmazottaink olyan információ, és körülmény ismeretének birtokába juthatnak, melyek bizalmas jellegűek is lehetnek.