Ezeken a helyeken MINDEN vendég áthalad, ezért a szobák tisztasága után a közös területek állapotára kell a legtöbb figyelmet fordítani. A vendégekre az első benyomást a lobby teszi, így maximális odafigyelést igényel ennek a területnek a tisztasága.

Az étkezők, a reggeliztető terület állapotáról akarva akaratlanul is a konyha és étel készítés higiéniájára gondolnak a vendégek: „Koszos az étterem padlója! Vajon az étel is koszos konyhában készül?”

Az Ön szállodája is takarítási problémákkal küzd? Ráférne a közös helyiségekre egy alapos nagytakarítás? Tündököljön újra a régi fényében a lobby, nyűgözze le újra a vendégeket már az első pillantásra is!

Kérjen árajánlatot a Granpol Kft. szakértő munkatársaitól, akik segítenek megoldani a szálláshelyének takarítási problémáit!

Milyen területek takarításáról van szó ebben az esetben?

  1. Lobby és recepciós terület nagytakarítása
  2. Bárok, éttermek, étkezők, reggeliztető terület nagytakarítása
  3. Rendezvénytermek nagytakarítása
  4. Mosdók nagytakarítása

Milyen feladatokat kell elvégezni a szállodai közös területek nagytakarítása során?

  • Gres padló, PVC vagy linóleum padozatok gépi tisztítása (átmeneti és alaptisztítás) - igény esetén kopásállóságot és tisztíthatóságot biztosító bevonattal is ellátjuk a padlót.
  • Természetes kőburkolatok csiszolása, polírozása.
  • Szőnyegek programozott átmeneti tisztítása, alaptisztítása.
  • Asztalok, bútorok lemosása, portalanítása.
  • Kárpitok folteltávolítása.
  • ·Szaniterek, mosdók vízkőtelenítése.
  • Üvegfelületek, ablakok, portálüvegek tisztítása.

Miért válasszon minket takarítási feladatok ellátására?

Forduljon hozzánk bizalommal, kérjen ajánlatot szálloda nagytakarításra!

Ismerje meg további szálláshely takarítási szolgáltatásainkat is:

Takarítási referenciák

Ilyen volt, ilyen lett...
Nézze meg referencia munkáinkat: Takarítási referenciák

Szálláshely takarítási szolgáltatások

Kattintson a képre a PDF betöltéséhez:

Ajánlatkérés:

kapcsolat(kukac)granpol.hu

 +36/70/953-7803