Recepciós, host/hostess szolgálat
A portaszolgálatos vagyonőr nem egyenlő egy recepciós feladatokat ellátó személyzettel. Ugyan a feladatuk többsége megegyezik, a recepciós vagyonőr azonban az objektumvédelmen kívül a megbízó igénye szerint adminisztratív feladatokat is ellát.
Melyek a jól működő recepciós vagyonőrzés ismérvei?
-
Képzett, gyakorlott vagyonvédelmi személyzet végzi, aki
- felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik,
- legalább alapfokon beszéli az angol nyelvet,
- alaposan ismeri az objektumot és a hely sajátosságait.
- Vagyonvédelmi csoport,-vagy területvezető gyakran ellenőrzi a beosztott munkáját.
- A vagyonvédelmi szolgáltató folyamatos kommunikációban van a megrendelővel.
Mi a recepciós szolgálat célja?
- Szabályozni az épületbe érkező személyforgalmat,
- szervezet tevékenységét támogató háttérszolgáltatások biztosításával megteremteni a biztonságos, gördülékeny működés feltételeit,
- kivívni a megrendelő, az alkalmazottak, az érkező vendégek elégedettségét,
- udvarias információszolgáltatás, eligazítás, a személyforgalom ellenőrzése mellett,
- egyéb, igény szerinti adminisztratív tevékenységek ellátása.
Melyek egy recepciós vagyonőr feladatai általában?
- személyek be- és kiléptetése a belépés jogosultságának ellenőrzése, dokumentálása,
- belépőkártyák kezelése, elkészítése, visszavonása, nyilvántartása;
- érkező vendégek fogadása, igény szerint kísérése,
- az érkező személyek eligazítása;
- telefonközpont kezelése;
- egyéb adminisztratív feladatok elvégzése;
- a szervezet működését biztosító technikai (szemléltető-, reklám-, kommunikációs-, adatrögzítő) eszközök kiadása, visszavétele, nyilvántartása, megőrzése;
- küldemények átvétele, megőrzése, kézbesítése;
- figyelem felhívása a tiltó rendelkezésekre;
- a szolgálati helyen a technikai eszközök kezelése;
- az előírt nyilvántartások vezetése;
Recepciós szolgálat megszervezéséhez kérjen tanácsot és árajánlatot a Granpol Kft. szakértőitől.
Miért válassza a Granpol Kft.-t vagyonvédelmi feladatok ellátására?